Kosmetyczka #3

Kolejny etap prac nad kosmetyczką. Wyciąłem w miarę dokładnie wzory z serwetek. Przykleiłem klejem do serwetek do pudełka. Poczekałem aż wyschnie i pokryłem kilkoma warstwami lakieru. Potem przeszlifowałem całość drobnym papierem ściernym i efekt końcowy jest zadowalający.

Największy wzór z serwetki przykleiłem tak że częściowo jest na wieczku a częściowo na skrzynce (dole pudełka) i przy otwieraniu wzór się rozdziela. Mam nadzieję że będzie fajnie wyglądało.



Niestety kiedy poprawiałem malowanie (wnętrze pudełka) trochę pomazałem tym po krawędziach i przez to jest widoczne na zewnątrz pudełka co bardzo psuje efekt wizualny... Będę musiał to jakoś naprawić bo wygląda to na prawdę kiepsko.

Muszę jeszcze naprawić to co spartoliłem przy malowaniu i zająć się wnętrzem pudełka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz