Kosmetyczka #1

Kolejnym moim projektem, który planuje wykonać jest kosmetyczka. Pomysł jest dość standardowy, wykonanie może być trochę trudniejsze. Chciałem stworzyć pudełko z lusterkiem. Na szczęście znalazłem sklep, w którym były sprzedawane pudełka z lusterkiem od razu zamontowanym, więc oszczędziło mi to kilku problemów. Niestety, ten model pudełek występował z wieloma wadami fabrycznymi. Czyli pudełka były kiepskiej jakości, popękane w wielu miejscach, niepasujące, krzywe itp... Do tego niektóre z pudełek miały popękane lub porysowane lusterka. Kupiłem chyba najlepszy dostępny produkt. Ma tylko jedno małe pęknięcie a na lusterku jest mała skaza, ale nie pęknięcie czy wielka rysa. Idealne nie jest, ale mogło być gorzej.


Pudełko docelowo ma być fioletowo-niebieskie. Jeśli mi się poszczęści i znajdę wystarczająco dużo chęci zrobię podświetlenie do lusterka.

Prace zacząłem od przetarcia pudełka papierem ściernym. Jak wspomniałem pudełko było lekko krzywe, więc za pomocą papieru z tarłem trochę pudełka, żeby nie było czuć, że jest krzywe. Efekt końcowy nie jest zły.
Następnie nałożyłem gąbką pierwszą warstwę farby (fioletowej). Jako, że kupiłem tylko podstawowe kolory farb (niebieski, czerwony, żółty, czarny, biały) to fioletowy uzyskałem przez zmieszanie farb. Kolor wyszedł prawie taki jaki chciałem, ale jak zacząłem poprawiać kolor to wychodziło coraz gorzej. Po pomalowaniu ujawnił się pewien defekt, czyli pudełko z trudem się otwiera... trzeba będzie trochę przytrzeć papierem, żeby łatwiej się zamykało i otwierało.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz