Pudełko na biżuterie

Witam.

Przedstawiam efekt mojej pierwszej pracy. Planowałem zrobić pudełko na biżuterię. Wyszło mniej więcej dobrze. Na tyle dobrze że odważyłem się dać je w prezencie więc jakieś normy spełniało.



Niestety, zdjęcia przez lampę błyskową źle podświetlone. następnym razem bardziej popracuje nad oświetleniem zdjęć.
Na początku pudełko ładnie wygładziłem papierem ściernym.
Potem pomalowałem pędzelkiem czerwoną farbą (akrylową), potem pociągnąłem pękającym lakierem, a następnie znów czerwoną farbą (innym odcieniem). Jednak trochę za grubo farby nakładałem i miejscami porobiły się brzydkie zgrubienia.
Przykleiłem wzorki z serwetki na klej. Jednak porobiły się białe ślady pod serwetkami, których nie udało mi się usunąć. Dodatkowo dałem serwetkom zbyt duży margines i kiepsko się to komponowało, zwłaszcza że nie dodawałem żadnych innych wzorków czy cieniować pędzlem tylko 'gołe' serwetki. następnym razem będę musiał z tym poeksperymentować.
Na koniec całość pokryłem kilkoma warstwami lakieru, a po zaschnięciu i utwardzeniu przetarłem papierem ściernym o dużej ziarnistości.
Środek wykleiłem fioletowym materiałem przyciętym na miarę i w sumie na tym prace nad pudełkiem się zakończyły.
Efekt nie zwala z nóg, ale jak dla mnie był satysfakcjonujący.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz