Papierowe Pudełko #2

Witam wszystkich.
Kolejna faza prac nad papierowym pudełkiem.
Pudełko po przeczyszczeniu papierem ściernym pomalowałem pękającym lakierem (pędzelkiem). Starałem się pomalować dość cienko. Pudełko zostawiłem do wyschnięcia na dość długi czas.
Następnie pomalowałem czerwoną farbą używając gąbki i pozostawiłem do wyschnięcia. Efekt był bardzo ładny i praktycznie taki jaki chciałem osiągnąć, więc jestem zadowolony z pracy.


Do zakończenia prac jeszcze daleko. Chcę przetestować na tym pudełku dwie techniki.
Po pierwsze malowanie gąbką kilkoma kolorami na raz. Zastanawiam się czy taka technika ma jakikolwiek sens czy kolory "automatycznie" się tak wymieszają, że nic z tego nie wyjdzie. Jeśli nie wyjdzie trzeba będzie nakładać wszystkie kolory osobno, czyli tak jak powinno się to robić.
Drugą techniką którą chcę zastosować, która ma bardzo małe szanse powodzenia będzie test nałożenia na pudełko wydruku ze zwykłej drukarki. Jednak nie będę mógł wyciąć dokładnie wzoru, bo będę drukować tekst a wycinanie każdej litery przerasta moją cierpliwość. Nawet nie chce się zastanawiać nad tym, ile pracy, by to wymagało...

Więc po zastosowaniu technik wrzucę kolejne wiadomości o postępach prac nad pudełkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz