Papierowe Pudełko #1

Witam wszystkich.
Do przechowywania różnych rzeczy bardzo często używam pudełek. Pudełek prawie nigdy nie brakuje. Kupujesz jakąś rzecz i dodatkowo dorzucają ci kompletnie nie potrzebne pudełko, z którym coś trzeba zrobić, alko wyrzucić do śmieci. Uznałem, że takie pudełko to dobry materiał, żeby sobie trochę poćwiczyć i sprawdzić nowe metody, zanim użyje się ich na jakimś poważnym projekcie. Może, gdybym pierwszą pracę wykonał na takim testowym opakowaniu unikną bym kilku błędów, ale, wtedy ważniejsze dla mnie było stworzenie pudełka, a nie doskonalenie warsztatu.
Pracę nad pudełkiem zacząłem od przetarcia go papierem ściernym. Pudełko było otoczone jakąś ochronną folią, więc trzeba było się jej pozbyć, a papier ścierny wydaje się dobrym do tego narzędziem. Niestety, nie udało mi się uzyskać "super gładkiej" powierzchni. Może, gdybym więcej nad tym popracował udało, by się.
Kolejną techniką którą chciałem wypróbować było nakładanie farby gąbką, a nie pędzelkiem. Udało się całkiem nieźle moim zdaniem jednak po malowaniu wyszły na jaw defekty na pudełku (odchodzące fragmenty papieru, jakieś zadziory itp). Pomalowałem, więc pudełko jeszcze raz, a potem przetarłem papierem ściernym, żeby wyrównać. Odsłoniły się miejscami białe fragmenty pudełka (zdarłem trochę farby po prostu), ale , to nie duży problem. Pudełko będzie przecież jeszcze malowane, więc się zakryje.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz